my hamtaro

I'm Back...Kembali Menulis =)

Salam Sejahtera Bloggers!

Rasanya dah lama tak update Blog ni, coz banyak perkara yang berlaku lately ni and I need my time to recover back from my "heart injury" anyway kehidupan perlu diteruskan & ada hikmah di setiap sebalik yang berlaku In Shaa Allah.

So now I akan kembali active dalam penulisan blog coz I memang minat menulis. Mungkin ada kalanya gaya penulisan I akan jadi a lil bit skema hehe...but that's the art of writing..perlu ada kepelbagaian dalam menulis sesuatu entry menggunakan gaya bahasa yang sesuai.

So macam biasa happy blogging...and happy to see you guys again..

Photo taken at Inst. Penyelidikan Marin Borneo, Sabah

-Phariczh Hashim-

0 comments:

Post a Comment

it's all about me....

it's all about me....
Phariczh Hashim

C.L.O.C.K


Free Blog Content

About Me

My photo
Allah in His silence allows us to grow for the better things to come. Don't be in despair. He has heard your prayers. He is not going to do your walk, He will let you walk so you are better prepared to run when the calling comes. Trust His silence; Its His way of blessing you!

my family

Followers

the visitors...